top of page

סדנת הכנה להתחלה חדשה

כפי שראינו, פרישה מיטבית מתבצעת באופן המותאם לצורכי העובד והארגון ללא תלות בגיל ובתהליך מדורג המתוכנן באמצעות שיח פתוח עם העובד.

הפרישה, בכל מועד שתתרחש, היא צומת משמעותי בחיים ולה השלכות רבות על האדם. הכנה מקיפה ומעמיקה יכולה לסייע בהתמודדות ולתכנן את התקופה שלאחר הפרישה באופן שיטיב עם העובד ויממש את שאיפותיו.

סדנת ההכנה לפרישה שאנו מציעים מאפשרת למעסיק להעניק לעובדיו, הנמצאים לקראת פרישה, כלים ייעודיים ותהליך אישי מוכוון, המסייעים להפוך את המעבר מחיי העבודה לחיי הפרישה לטוב ביותר.

לעיתים קרובות, הפרישה ממקום העבודה היא התחלה של פיתוח קריירה חדשה או חיפוש אחר תעסוקה מותאמת לצרכים ולמצב החדש. השתלבות מחדש בשוק התעסוקה בגיל מבוגר עשויה להיתקל בקשיים רבים. אי לכך, הסדנה כוללת גם פרק המעניק כלים והכוונה לתהליך יעיל של חיפוש עבודה ופיתוח קריירה חדשה. את המשך הליווי והייעוץ בתהליך חיפוש העבודה נשמח להעניק במסגרת מרכזי התעסוקה של תוכניות 'אמצע הדרך' או 'הפלוס בשישים'.

הסדנה מודולרית וניתנת להתאמה לצורכי המעסיק וקבוצת העובדים לקראת פרישה. היא כוללת בין שלושה לחמישה מפגשי למידה והמשך התקדמות עצמאית במשימות ובשיח חברתי שמתקיימים בין המפגשים.

לפרטים נוספים ולהזמנת הסדנה אנא צרו קשר.


לסדנה המתמקדת בהכנה לקבלת החלטות פיננסיות סביב גיל הפרישה – לחץ כאן.




16 צפיות0 תגובות
bottom of page